წრის სამუშაო გეგმა
ინგლისური ენის
წრე
|
„ვისაუბროთ ინგლისურად“
|
სკოლა
|
სსპ–ქ მარნეულის N6
საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
2–ე კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
10 მოსწავლე
|
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
მასწავლებელი
|
მარიამ დეკანოიდძე
|
აქტუალურობა
|
მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარის წარმოჩენა.მოსწავლეებში ზეპირი მეტყველების
უნარის განვითარების ხელ–შეწყობა მოსწავლეებში თანამშრომლობის უნარის განვითარება.
|
მიზანი, ამოცანები
|
მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, ინგლისურ ენაზე მოსწავლეთა ზეპირმეტყველების
უნარის განვითარება.
წრეზე მოსწავლეები შეისწავლიან ლექსებს, სიმღერებს, დიალოგებს შესწავლილი
ლექსიკური მარაგის გამოყენებით დასვამენ და უპასუხებენ შეკითხვებს.
|
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა
|
საწრეომუშაობა გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში 03.10/2019–26.12.2019(სემესტრი)
კვირაში 1 საათი
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოსწავლე შეძლებს ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას;ლექსიკური ერთეულების
გამოყენებას ყოველდღიურ ცხოვრებაში; გუნდური მუშაობით სოციალური უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას;უცხო
ენის პრაქტიკული გამოყენების უნარის განვითარება.
|
რესურსი
|
სახელმძღვანელო სამუშაო რვეული<Family and Friends 2. Naomi
Simons, Oxford University Press 2-nd edition.
აუდიო,ვიდეო მასალები კომპიუტერი,დაფა
|
მოსწავლეთა სია
1.აშიროვა აისუნ
2.ბადალოვა ნეზრინ
3.იუსუბოვი მირზა
4.იუსუბოვი დავიდ
5.კარაევი ტურან
6.
კარუმოვა ჰავა
7.ჯაფაროვი
იუსუბ
8.პირვერდიევა
აიშა
9.
მურადოვი მურატ
10.დაშდამიროვი
გუსეინ
თვე და რიცჰვი
|
თემები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
03.10.2019
|
Welcome back. Numbers 1-20
|
უცხ.დ.2.1
|
10.10.2019
|
Family
|
უცხ.დ.2.2
|
17.10.2019
|
Colors
|
უცხ.დ.2.5
|
24.10.2019
|
Our new things.
School things
|
უცხ.დ.2.1
|
7.11.2019
|
Grammar
This/That is. These/Those are
|
უცხ.დ.2.2
|
14.11.2019
|
Phonics.
Review of the alphabet and initial
sounds
|
უცხ.დ.2.5
|
21.11.2019
|
Reading a description
|
უცხ.დ.2.6
|
05.12.2019
|
Watching in computer. The seasons
|
უცხ.დ.2.7
|
12.12.2019
|
Dialogue. At the guests. Preposition of
place.
|
უცხ.დ.2,6
|
19.12.2019
|
Reading. Information on a web page.
|
უცხ.დ.2.6
|
26.12.2019
|
Review of CVC words cat. pig.dog. bin.mop. bus
|
უცხ.დ.2.5
|
|
|
სამუშაო პროგრამა
Комментариев нет:
Отправить комментарий